Wednesday 22 May 2013

kau lah sahabat.. ^--^

assalamualaikum...


sahabatku...
terima kasih kerana telah menemani hari-hariku
mengisi ruang dan waktu...
bersama setiap waktu..tanpa rasa jemu...
kaulah sahabat sejati...paling sukar ditemui...
terima kasih SAHABAT....



inilah roomate saya...dah lame kami bersama..hampir 2 tahun kami sebilik..saya pn dh anggap kak aini macam kakak sendiri..
terima kasih atas semuanye yg sudi dengar masalah bile saya ada masalah..walaupun kami x sama kos, negeri berlainan..x ade masalah bg kami..saya sentiase happy dgn kamu.. :-)


ni pula jiran bilik kami...dh hampir 2 tahun jugalah kami berjiran...hehe
sara & nisa..ni la die kawan2 kami..bile kiteorg kuar shoping2 ke jalan2 ke..
mesti kuar same2..kalau x ade salah sorg x lengkap rasenye...
saya sayang kamu2 semua ^--^


ni pula kawan2 satu negeri dgn saya...kami satu kelas..kalau ad program anak negeri mesti kami join lagi2 tahun ni kami dilantik jadi exco permata (persatuan mahasiswa terengganu)
makin kerap la kami bersama...indahnye persahabatan kan...walaupun kami baru kenal di ukm kami jadi rapat..kalau nk buat ape2 mesti nk sama2..hee..itulah sahabat
"kami setie kawan"


~kami bersama~
semoga ukhuwah antare kami sentiase terjalin dengan baik



No comments:

Post a Comment