Monday 14 April 2014

1 Years !!!


assalamualaikum...

this month is my birthday !!...oyyeeaahh..hahah...this april means i'm one years old..one year ago, i get the idea to make the blog...purple right?? yess..coz i like purple..here, i can wrote about everything i want..what about?? about me, my family, my love, friend n everything...today..my blog very cute..made by hand..tadaaa...purple..decorate by my hand..i like the sound of piano..so, i choose sound of piano in my blog...romantic right??..hehe..btw, thanks to followers my blog..u all very awesome..okeh!! kite da penat cakap omputih ni...bknnnye terer sgt pn..berbelit-belit lidah kite ni nk susun kate2 ni...hahahh..x pe, kite x malu pn x pndai ckp omputih ni...tapi klau x pndai bace al-quran, ofcoz la kite malu...hihi...betul kn?? huhuhu..kt belog purple ni la kite selalu cite2 psal ap2 yg kite rase nk kongsi or kite nk luahkan..kdg2 sehari mase kite dgn blog ni je..kite hias2 die bagi nmpak cantik, biar org lain nmpk awesome je...hihii...ap2 pn, kite syg blog ni tau sbb kite buat die dgn penuh kasih syg tau...hihihi..ok, kite nk smbung bt keje dulu..daa ;))  


happy 1 years old :))

No comments:

Post a Comment