Thursday 27 June 2013

~birthday encik BF dan cik GF~


assalamualaikum..

alhamdulillah..masih dipanjangkan umur hingga hari ini...menjelang bulan julai nanti kami dah genap 22..kami dah dewasa...da boleh kawen (opppss)..hehehe...bday saya 9/7 dan bday encik oppa 6/7....selamat ulang tahun utk awak dan saya...x lame dah...saya saje nk ucap awal2 sebab die da nk pegi keje...nanti kt keje susah skit nk wish ni..bday kami x jauh sgt pn beza..t awak blik kite buke pose same2 dgn family kite...sweet kn tarikh hampir2 same je...kalau da kawen msti best coz boleh celebrate same2...hoho ^__^
                                                                                              
        
          oppa: selamat ulang tahun untuk awak..saya         sentiasa doakan awak bahagia dalam hidup awak..sentiasa mendapat nikmat dari Allah swt..murah rezeki dalam bidang keje awak..dapat capai ape yg awak impikan dlm hidup awak..semoge mendapat keberkatan dlm hidup awak..love u so much syg !!!

saya: alhamdulillah..saya brsyukur dgn ape yg saya ad skrg..sy doakan semoge saya berjaya dlm hidup saya..dapat capai ape yg saya nak..dpt berbakti kepada ibu bapa saya nanti..insya'Allah..semoge diri ini tabah dlm mghadapi ujian hidup lagi2 sbgai student..masih jauh lagi prjalanan hidup ini...terima kasih Allah...sy sayang mak ayah saya !!!
                                                                                                                  

SELAMAT ULANG TAHUN




4 comments:

  1. nak nyanyi cikit. hehe

    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan kamu
    Allah selamatkan (awk berdua .. hehe)
    Allah selamatkan kamu
    smoga pnjg umur dan d murahkan rezeki .. amin .. =)

    #wish awal lah ye.. hehehe

    ReplyDelete
  2. slamat ulang tahun. huhu untungla ada org nynyikan

    ReplyDelete