Wednesday, 12 June 2013

Dah hAmpIr 1 tahuN da :'))

assalamualaikum


alhamdulillah..sekejap je rasenye..pejam celik pejam celik dah hampir setahun da kite kenal kan?? tinggal bberapa hari je lagi nk genap 1 tahun hbgn kite..sy bahagie sgt dgn awak (muhammad afiq)...hari2 hidup saya terase happy, disayangi, dijage dgn baik..sy syg sangat awak..terime kasih utk segalanya apa yg awk bg dlm hidup saya...saya akn sentiase hargai ape yg awk bg..kasih syg, masa awk, dan byk lagi..sejak saya kenal awk, awk suke ambil berat tntg saya, awk suke bg nasihat kt saya, awak suke tegur andai saya buat salah..x salah kn saling tegur antare satu sama lain..benda salah memang patut kite tegur..demi kebaikan bersama..tgh2 taip ni..tibe2 rase rindu la pulak kt awk ni..hehehe...saya rindu nk dgr suare awk..saya suke sgt awk..awk ni seorang romantik la, suke jgak buat lawak,pandai berkate2.. x pernah pn marah saya walaupun sy buat perangai kn..awk pujuk saya ad la..walaupun kdg2 kite gaduh2 sy mendiamkan diri, x balas msj awk, x jawab pnggilan awk..awk sabar je dgn saya kn..baik sungguh awk kn...maafkan saya jika sy selalu buat awk susah hati lagi2 bile awk tgh keje..sy selalu mcm 2..sy jnji x buat lgi dh hehe..tp sebenarnye dlm mase sy mendiamkan diri, saya rindu awk tau..terase je nk bls msj awk, jwb call awk tp ego dlm diri ni tinggi sgt...susahkan mcm tu...ape2 pn, saya doakan yg terbaik utk kite, semoge kite kekal sampai ke syurga..insya'Allah..x sabar tnggu hari2 akn dtg..sy doakn yg terbaik utk awak, semoge sentiase berada dlm keredhaan Allah, dimurahkan rezeki dlm hidup, sentiase dilindungi Allah wlaupun d mana awk berada..miss u....love u so much...
Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Karena Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta.

=))




2 comments: