Saturday, 31 August 2013

sayang............


bismillahirrahmanirrahim....


sayang…..x pernah aku menjauh darimu…meninggalkan cinta kita
x pernah aku melukai hatimu, perasaan dan jiwamu
segalanya telah aku terima kerana hanya kau yg terindah utk dimiliki & disayangi….
ku tahu kau mau selalu ada di hati utk didampingi & disayangi…
tiada yg lain selain dirimu...tiada pengganti yg mampu ku cari sehebat dirimu
cinta ini hanya utk dirimu utk dimiliki & dicintai…….


selamat malam...lame x coret2 disini..rindu nk luahkan isi hati saye...mlm ni rindu sgt oppa saye...awak la penguat semangat saye tau..bak kate oppa "syg....ape yg dlm blog syg 2,2 la yg kuatkan hbgan kite buat semue org yakin dgn cinte kite...syg kene teruskan dan abg bangge syg tulis dan luahkan isi hati syg dlm blog ni"..yess !! you're right :))..oppa..terime kasih snggup layan kerenah syg erk..syg mntak maaf jgak sbb susahkan awk mase ari minggu baru ni..walaupun awk x brp shat, sggup jgak dtg ambik dan hantar syg...bak kate ma awak..demi p'puan mmg sggup..hehe...syg happy sgt dpt jgak raye same2...adil la kan syg dtg raye umah abg....abg dtg umah syg...next time...blh lgi pegi jln2....abg, time kasih hadiah tu tau....syg tau abg bg hadiah tu sbb abg fikir syg mcm dh lupekan abg kn?? sebenarnye x pun...walaupun abg x bagi ape2 syg tetap ingat abg..x pernah lupekan abg..

                                                                         
                                                                            1001 makne bagi sayang.........


kuruskan bdn...nanti nk naik pelamin..hihi



makin hari makin sayang oppa saye !!!!!!!!


No comments:

Post a Comment