Monday 1 July 2013

alhamdulillah


Assalamualaikum


Alhamdulillah untuk hari ini..second day bekerja hari ni..hehe..banyak sangat keje..saya ditempatkan di jabatan undang2 keluarga..haaa..x menang tangan saya dibuatnye..semue dpt tau pasal kawen,cerai,rujuk ad semue..lagi2 dduk di bahagian kaunter pertanyaan banyak betul keje dan pengalaman pn byk yg dpt..ok la kn..at least, byk bnda baru yg blh pelajari..macam2 ragam dpt kite tgk..hehe..walaupun agak penat saya x boring sgt dpt layan klien yg dtg.. 


Buat oppa saya jangan risau pasal saya..saya pndai jage diri..dah banyak awk pesan..macam2 awk pesan kt saya..insya’Allah saya sentiase ingat…awak pn da nk pegi keje mlm ni..hati2 ye sayang..selamat bekerja ye oppa..hrap semue ok kt sane nanti..semoge selamat sampai nanti..awak pn da ckp2 dgn mak saya kn tdi sblm pegi keje..harap awak pegi keje dgn tenang..mak saya pn ok je..selamat berpuase jgak utk awak..t dh sampai call sy..sy tnggu awak..saya bercakap dengan hati saya sekarang,,harap2 hati awak jugak dpt dgr ape yg saya luahkan ni..miss u syg..love u..sy sentiase ingt awak muhammad afiq…



hati2 keje oppa :))



1 comment:

  1. Ololo... sweetnyee... tacing pulak dah kita yang baca ni. Mesti si 'dia' lagi tacing ni. :'(

    ReplyDelete