Saturday 6 July 2013

maafkan saye :((



Assalamualaikum…


Awak..semoge awak di sane baik2 saje..saya sentiase doakan awak di sana sentiase sihat, dilindungi Allah sepanjang berada di sane..saya rindu sgt awak..hari ni hari lahir awak..selamat hari lahir syg..maafkan saye..saya tau awak sedih sebab sy bukan org pertame yg ucap kt awak..semalam awak bgtau awak nangis sebab teringat kt saye, risaukan saye smpai ad yang mesej saye tnye mane saye pergi..bile awak bgtau awak nangis, kelopak mate sy pn turut berlinang dgn air mate sebab tu semalam sy bgtau awak sy pn sedih..awak x payah risau pasal saye..ke mane sy pergi sy sentiase ingat kt awak..kalau awak nk tau semalam kalau boleh sy x nak ikut family saya balik kg sebab sy nk tnggu awak msj saya..tp adik saye pakse jugak saye ikut..kalau kt kg awak faham la sibuk la sikit..hari ni awak da keje..hati2 keje..semalam saye janji nk call ma awak..pagi tadi saye dah call ma awak bagitau keadaan awak di sane..ma awak ok je..maafkan saye L saye syg sgt awak…



No comments:

Post a Comment